Bugünlerde çevremdeki bir sürü insan blog açarak keyifle okuduğum yazılar yazıyorlar. Şimdiye kadar devamlı güncelleme yapamam diye düşünüp blog açmamıştım ama denemeye karar verdim. Gezi yazılarımı http://www.gezinim.com/ da yayınlamaya başladığıma göre bunu da yapabilirim artık diye düşünüyorum. Hem de sevdiğim blogları takip etmek daha kolay sanırım bu şekilde. Merhaba herkese...
5 Aralık 2010 Pazar
Kaydol:
Kayıt Yorumları
(
Atom
)
10:09
Kuzu Gozde

0 yorum :
Yorum Gönder