9 Mart 2014 Pazar

Format deneme aşamasındayız efenim, 2010'dan beri yazmamış olmama rağmen açıklama yapma gereği hissettim :)

5 Aralık 2010 Pazar

Bugünlerde çevremdeki bir sürü insan blog açarak keyifle okuduğum yazılar yazıyorlar. Şimdiye kadar devamlı güncelleme yapamam diye düşünüp blog açmamıştım ama denemeye karar verdim. Gezi yazılarımı http://www.gezinim.com/ da yayınlamaya başladığıma göre bunu da yapabilirim artık diye düşünüyorum. Hem de sevdiğim blogları takip etmek daha kolay sanırım bu şekilde. Merhaba herkese...